Kladdkaka

Hej hopp alla glada.

Jag hade tydligen missat en rolig kväll igår, men det känns nu att det var värt att stanna hemma ändå. Nu har jag iallafall gjort klart en uppsats, så det är ett steg framåt!

Idag var jag med Josse hela dagen. Vi bakade en kladdkaka som var väldigt god i början, men väldigt äcklig mot slutet  : ) Vi har liksom lätt för oss att äta oss illamående på kladdkakor, trots att vi bara tar någon bit.. hmpf.

Så här såg Josses tröja ut efter att ha bakat färdigt

image83

Så här blev resultatet innan den åkte in i ugnen

image84

: )

Vi har även kollat på Förortsungar, som handlade om förortsungar helt enkelt. Filmen har tydligen vunnit massa priser, men jag tycker inte att den var så speciellt märkvärdig. Jag tycker att de mest sjöng sig igenom filmen, och ljudet hängde inte med så det blev sämre pga det. Slutet var lycklig, så det var ju bra iallafall . : )

Imorgon blir det skola, tyvärr. Har starkt funderat på att stanna hemma, men jag måste ju få hem mina ekonomiböcker så att jag kan göra klart den 2:a av 3 uppsatser. Jag kommer vara världens lyckligaste när alla är klara  : )  kan ju hoppas iallafall! 

Sleep well.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mums, nu e man ju nästan sugen på en liten kladdkaka igen ;)

2007-05-23 @ 17:26:08
Postat av: Madde

Den ser ju good ut :)

2007-05-29 @ 18:47:29
URL: http://Maddiie.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0