Mardrömmar

Nu var vi här igen. Det blev krogen i lördags, och lilla jag klarade det inte.
Nu sitter jag här, 2:a dagen bakis. Tack gode gud att vi är lediga från skolan idag.

Jag har drömt mardrömmar hela natten. Den ena drömmen var så hemsk och kändes så verklig att jag vaknade upp och var ledsen. Det har inte hänt på länge.

"Jag befann mig i en lada, och pappa och jag var på flykt från någonting. Då ser jag mamma komma från ingenstans och dödar pappa. Jag blir förtvivlad och springer hem och gömmer mig - blir jagad av mamma hela vägen hem. Väl inne i köket smyger jag på mamma bakifrån, knäar henne i ryggen, sliter i hennes hår, biter i hennes nacke tills hon ramlar ner på golvet. När hon ligger där så ställer jag mig på henne och hoppar och stampar på hennes huvud och rygg tills hon inte skriker mer. Samtidigt som jag halvt har dödat henne gör jag samma sak på våran nyss avlivna katt, Olle. Han skriker, och ögonen ber verkligen om hjälp. Tillslut kommer mormor (men i mammas skepnad) och knuffar bort mig, och jag ångrar genast vad jag har gjort. Jag inser då verkligheten att jag skadat mamma och Olle så pass mycket att de aldrig kommer överleva och börjar gråta."

Därefter vaknade jag och trodde att drömmen var sann.. Känslan av att jag hoppar på mammas sköra huvud sitter fortfarande i mig och jag mår dåligt över att jag drömt något liknande.   :  (

En annan dröm jag drömde i natt var att jag, Josse och Paulina skulle gå på disco, ni vet sådana där discon man gick på i 4:an-6:an. Problemet var att jag gick dit osminkad i mjukisbyxor, tränings T-shirt och gympaskor. Alla andra var finklädda och sminkade. Dessutom kunde inte jag dansa, så jag stod där som ett freak och bara trampade omkring..

Jag drömde även en dröm om att våran gamla klass åkte skidor i Alperna. Jag ramlade hela tiden och blev ensam kvar eftersom alla andra åkte förbi mig som proffs. Jag kommer inte ihåg så mycket av den drömmen, men jag vet att jag blev så arg att jag hela tiden ramlade och aldrig kom upp.


Är jag på väg att sjunka mot botten?


Om det inte vore för Jeppe så skulle jag sitta med pyamas hela dagen och bara mysa, men han måste ut och kissa så jag får offra mig för min lilla vovve. Jag måste även ta ut pengar så att jag blir kvitt med Eric och pappa.


Jag bjuder på lite bilder från lördagen, som tillslut blev bara min och Saras kväll.
Vi hade ruskigt kul så länge vi hade kul, så att säga.


image41
Jag plattar min kaluffs, matchande med strumpar va?


image45
Hon som alltid är redo!


image42
Jag passar på & pussa lite på mini-råttan


image38
Vi diggar på bussen in


image40
Fråga mig inte vad vi gör ; )


image46
Lite pusskalas


image47
Min käre klasskompis Gurgen


image35
Kort av www.untfredag.se


image48
Den här bilden får mig att må såå illa..


image44
Saras span, ungefär 100 bilder på honom men ingen blev bättre än såhär.


image49
Shake that body like a belly dancer   ?



Sista bilden skulle kunna vara helt svart, för det är så jag kommer ihåg resten av kvällen . . .


Jag måste ta det lugnt ett tag nu och reparera min veka kropp..

Robin är bäst.
Han är verkligen den som ställer upp 24 timmar om dygnet.
My love.

Tack Sara
för att du finns.
My love.


Kommentarer
Postat av: sara

Älsklingen min <3 vi hade ju iaf kul så länge det varade, och du var GRYMMAST på dansgolvet! Den där bilden på bartendern skulle kunna vara svart för mig, noll minne (A) Du är bäst även fast det går snett ibland, INGEN är perfekt!!

2007-05-07 @ 15:13:31
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0