Ofattbart!

Idag har det varit väldigt fint väder ute. Har varit ute hela dagen, och det märks på hudens färg - Röd.
Eric, jag och Robin har spelat kubb och bondtennis så man blev helt slut. Kändes som man hade blivit överkörd av ett tåg eller något. Då passade det alldeles utmärkt att ta en tupplur i hamocken efter maten : ) Jag gjorde även en fin vurpa idag när jag skulle ge igen på att ha blivit nerstänkt med iskallt vatten. Så imorgon kommer jag inte kunna sitta ner.. hmpf.       värdelös jag är  : p

Nu ikväll har jag gått runt Våla flera gånger om med Josse, haha. Det är skönt att gå ut och gå. Allt i hela kroppen mår bra av det. Att bara gå runt och prata om allt mellan himmel och jord, det är så himla skönt. Och speciellt med en person som är så pass lika en själv. ♥

Nu måste jag göra klart organisation & ledarskap och geografin.
Elin, det är sista pluggkvällen på minst ett år :D
Ofattbart.


image126

Kommentarer
Postat av: josse

Elin gumman, bara så du vet är du verkligen min allra bästa kompis :) tutti och frutti forever ;) <3

2007-05-28 @ 20:49:22
Postat av: Elin

Josse: Söt du är gumman :) Vi två för alltid!

2007-05-28 @ 22:16:34

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0