Säg hej

Jag fick en chock när jag såg statistiken idag. Det är kul att så många läser, men vilka är alla egentligen?  Vet bara om några få, så säg hej du som läser vettja : )

Jag är nyss hemkommen från gumman min. Vi satt och sorterade gamla brev från när vi skrev brev till varandra. Riktigt kul att läsa. : )  Hann inte med så många, men det roligaste att se var vårat kontrakt på "Vänner och fiender"-klubben. Minns den som om det var igår. Lite läskigt att tiden går så fort.. För fort ibland.
Vi kollade även på Jakten på en mördare - lögnen. Inte så bra film. I och för sig så blev vi störda lite då och då, och tappade koncentrationen rätt mycket, men ändå..

Nu har jag tänkt att sova, mina små vänner..

Imorgon åker jag bil in runt 12.00 till skolan, så lite sovmorgon får jag. Ska försöka filma klart våran braiga film!

Gossinatti.

Förresten, kom ihåg att säg hej : )

image140

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej

2007-05-31 @ 12:55:20
URL: http://lisahaug.blogg.se
Postat av: saraaaaa

HEJ

2007-05-31 @ 14:02:10

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0