Shopping

Nu har jag precis kommit hem från Uppsala.
Nu har jag även köpt klart allt till studenten och skivan : ) Känns jätte bra!

Det här köpte jag:

- Skor till studenten
- 3 par leggings
- En klänning till skivan
- Sidenband
- Underkläder
- För mycket smycken,
precis som josse också gjorde : )
- Smink
- Nagellack


Så nu vågar jag inte kolla hur mycket pengar jag har kvar på kortet  : (
Jag längtar verkligen tills man får sin stora lön ! Det finns ju sjukt mycket fint i affärerna nu !

Neej, nu ska jag plugga lite. Sen ska jag ringa Palle och höra om när vi ska dra iväg till gymmet & bastun !

Kommentarer
Postat av: sararan

Du kanske har lust o hjälpa mej att göra om min blogg ngn dag också, som du vet är sånt där inte min starka sida (A)<3

2007-05-18 @ 21:32:20
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Elin

det vet du att jag kan göra sara. vänta bara tills efter tisdag så ska jag fixa det :)

2007-05-19 @ 13:35:19
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0