Spontan

Igår blev det en spontankväll på krogen.

Jag fick höra av Paulina att hon inte kunde gå ut igår, och jag kände att det inte gjorde så mycket, eftersom jag blev opepp på krogen. Efter ett litet tag började jag prata med Malin på Msn, och vi kom fram till att det skulle va kul att gå på krogen, eller hitta på något annat kul. Så efter att jag frågat mamma om hon kunde skjutsa mig till bussen, så slutade det med: "Aaah, vi måste åka NU om vi ska hinna med bussen."
Så jag och mamma flög in i bilen, jag bytte även om där, och så körde vi mot Månkarbo för att hinna med bussen.. Efter en bussjakt och många svordomar slutade det med att mamma fick skjutsa mig enda fram till Malin ändå : )
Väl hos Malin gjorde vi oss iordning, och stressade även där tills vi skulle med tåget in till Uppsala. Men fram kom vi, och då gick vi hem till Nattas syster. Efter ca 1 timmes visit gick vi slutligen till Se7en och dansade loss.
Kul kväll blev det, trots att man fått i sig ovanligt lite med dricka, men det gick ändå! ; )
Natten avslutades med ett mål på MAX, smarrigt!
Idag mår jag hur bra som helst, så fler sådana här kvällar vill jag ha!

Lite kort från igår..

image77
Malin & Natta

image76
Milla & Jag

image78
Ehh, jag leder marschen

image79
Malin & Jag, smiiile

image80
Gruppkort

Om en halvtimme ska jag tillbaka till Uppsala. Ska möta upp Josse. Hon behöver verkligen all stöd man kan få nu, tycker så oerhört synd om dig gumman!
Ikväll ska vi däremot ha mysigt. Vi ska hyra film, äta gott, prata och bara ha en efterlängtad Josse-och-Elin-kväll : )

Have a nice day ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0