Svart hår på toalettringen

Hej.
Idag har klassen varit i Uppsala. Först gick vi till Nordiska Afrikanska Intutionen där det var väldigt segt. Jag som är värdelös på att hålla mig pigg på föreläsningar höll på somna flera gånger om.
Efter att ha varit i afrika gick vi och åt kina mat. Efter bara någon tugga började jag må illa, och kunde tillslut inte ens kolla på maten. Fyy fasen vad jag kommer ihåg bowlingen, haha. Jag åt mig iallafall mätt på frukt, grönsaker och glass. : )
Efter maten rullade vi vidare till Röda korset, där Lisa hittade svarta hårstrån på toalettringen. Då är frågan: Kom håret från den afrikanska mannen som var där inne innan Lisa, eller var det Lisa själv som lurvat av sig? ; ) På Röda korset var det lite roligare än på NAI. Där fick vi bullar som var goda. Sen fick vi lyssna på en tjej som pratade så snabbt att hon själv inte hann med..

Ikväll ska jag jobba, näst sista tisdagen på banken : ) såå skönt  



Ja, vad ska man säga om filmen från skivan? HAHA, det räcker. =p röj. dock såg det värre ut än vad det var.
I promise.

Nu längtar jag till nästa fredag. Herregud vad det kommer smälla då ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röj från skivan? vilken krog. seven?

2007-05-29 @ 18:48:58
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Elin

Anonym: Ja, skivan var på seven den 22 maj.

2007-05-29 @ 18:55:37

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0