Toppen studentskiva

Studentskivan igår var kanon! Riktigt super!

Det började med att skolan slutade, och jag gick hem till Malin. Hon stod i duschen, så hon hörde inte mig när jag plingade på. Så där stod jag i över en kvart och bara väntade som ett fån. Tillslut öppnade hon, och vi började göra iordning oss. Efter ett litet tag kom också Lisa.

Ungefär 10 meddelande av Rolin på en halv timme med innehållet: "Kommer ni snart eller?" gjorde att vi tillslut packade ihop för oss och begav oss till Tegelbruket, där Rolin, Jesper, Adam och Henke var. Vi körde bla
Jag har aldrig, då man fick reda på både det ena och det andra : p haha. Förfesten var riktigt rolig, måste göras om flera gånger med det gänget.
Efter en lite för kort stund var det dags att gå till tåget. Väl på tåget blev det allsång och tokerier.

När vi kom in till Uppsala var det dags att ställa sig i kön till Seven. Lång tid tog det, men in kom vi. Där inne åt vi mat och våran klass delade ut Klassens till alla. Jag blev utvald till Klassens drunk-star, hmm, kul då :p Efter maten började draget, eller drag var det från första början. Högbergsskolan är ju tydligen den värsta skolan att ha skiva med, sa ordningsvakterna.

Kvällen flög iväg och kul hade jag hela tiden med massa fyllesnack och dans.
Träffade på alla möjliga som man inte träffat på länge, och de som man träffar varje dag. Riktigt skoj var det.
Lätt en tiopoängare! Någon som håller med? : )



Bjuder på lite bilder från kvällen. Enjoy!

image95
Malin & Jag laddar upp för kvällen


image86
Malin posar


image105
Jag posar


image108
Lisa, klassens fäbojänta


image88
Fina tjejer, Malin och Anna



Lite kärlek till de bästa klasskompisarna

image89
Jesper & Jag


image107
Kärlek trots bitch-varning :p


image106
Jag & Henke


image90
Rolin & Jag



image91
Jag & busarna


image93
Jag & Adam (dock tillhör han inte klassen)


image97
Lisa och Jag i väntan på tåget



Tåget kom, och det blev mycket allsång : )

image98
Killarna sjunger för (med) fulla munnar : )


image99
Haha, här med.


image94
En stackars dam som fick stå ut med oss hela vägen in till Uppsala


image104
Jag med på ett litet hörn




Väl inne på Se7en fortsatte kalaset

image100
Bergan, Rolin & Jag har ett litet kramkalas


image96
Jag & Gurgen och en lipsill brevid


image101
Bergan och jag


image102
Klasstjejerna Ida och Sara, och jag visar upp våra band (jag misslyckas)



Som sagt, bilder säger mer än 1000 ord. Inte sant? : )
EN KANON KVÄLL som man kommer leva länge på. Synd att den är över.


Idag mår jag mest bra. Lite seg i kroppen bara. Imorse hade jag en väldigt svidande huvudvärk, men efter Ipren gick det över.
Robin och jag har legat ute på gräsmattan och solat och ätit glass och godis. Såå mysigt och gott : )
När jag kom hem så gick jag över till Josse, och vi har lekt hela kvällen.

Imorgon blir det en lång plugg dag. Måste måste måste bli klar med geografin.

Jag känner mig handikappad utan min mobil : (

Night. ♥


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0