Under my umbrella

Min ålder borde vara 23.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.
Oh, jag känner mig vuxen! Mer vuxen än jag någonsin trodde att jag kunde bli  : ) 
- www.vuxenpoang.com

Ett vuxenpoäng idag är iallafall att jag fått ännu ett jobb. Har tre stycken nu att välja mellan. Nästan hellre att jag fick bara ett jobb, så skulle man slippa problemen med att välja, för så här populär trodde jag inte att jag var ; ) Nää, jag är jätteglad att jag har fått jobb överhuvudtaget !


Jag har beställt minishorts idag. De här på bilden, fast vita. Fräscht med vita kort, korta shorts till bruna sommar ben.
Jag längtar till sommaren!  Trots att jag troligtvis kommer jobba hela sommaren, men det finns sommarkvällar också, och helger. Sen blir det ju utomlands i september! Soool.


Apropå sol - det verkligen vräker ner regn utanför fönstret nu.. Usch. Jag som trodde att jag skulle kunna komma hem och sola efter skolan, men där hade Elin fel.

Då passar det bra med att spela Rihana - Under my Umbrella.

When the sun shines
We'll shine together
Now that it's raining more than ever.
Know that we still have each other


image60

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0