Valborg

En sån rolig valborg som jag hade igår har jag inte haft sen jag var riktigt liten!
Och det är bra, för sista april brukar alltid sluta dåligt, men inte i år!

Dagen började med att jag, Jullan och Malin åkte bussen in till Uppsala. Väl inne mötte vi upp Sara, Lotten och Ida, och vi gick till Hum C. Där var det mycket folk,  men inga vi kände igen, så vi gick vidare till stadsparken och satte oss ner bland kända folk. Tiden gick, och det blev allt kallare. Efter ett antal timmar bestämde vi oss att cykla hem till Lotten. Så jag, Lotten och Ida trampade iväg hem till värmen. Innan vi kom hem till henne så ringde det ett samtal till mig som sa att jag blivit erbjuden jobb. Jag har eventuellt tackat ja, och ska dit på torsdag och visa upp mig. Jag som trodde att jag skulle vara utan jobb i sommar, men har nu troligtvis 3 st att välja mellan! Braa.
Nåväl.. Hemma hos Lotten fikade vi lite, och sprang en tid och jagade en liten mus som katten släpat in. Haha, att man kan vara så rädd för ett sådant litet djur. Sedan blev klockan förfest, så vi korkade upp och begav oss till Lollo. Eftersom vi blev tvungna att sitta utomhus så satte Sara och jag på oss alldeles för stora dunjackor, så vi liknade två hip-hopare / bombare, haha. "Karon" och Gayeene måste trott att vi var störda när de kom, men de förstod snart att vi bara var vi. : )
Förfesten var riktigt rolig . - vi grillade, drack, busade och skrattade. Precis som det ska vara. 
När vi stod och väntade på bussen kom Saras beundrare fram och vi bara drev med honom, stackarn. Han var 39 år, ensamstående, men hade barn. Och han blev tokförälskad i Sara! Haha..
Väl framme gick vi in till Lotus och dansade och hade det kul heela kvällen.

Bussresan hem till Östervåla var nog ändå den roligaste på hela kvällen. Har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Haha, det går inte att beskriva - det måste upplevas ; )

- Pander försökte elda upp mig och Sara.
- Jag är numera kallad sockerråttan pga min bror.
- Sara var knäppast på hela bussen, och fick skavsår av sina porrskor : )  
- Robinsson Micke dregglar.
- Robin puttar ner Sara i hennes kiss.
- Sara säger: "Vad gör jag här?" och Här har du mig!"
- En okänd harbobo fick gå hem från Våla, pga oss.


Det här måste vi göra om tjejer! Ett stort ♥- till Er .



Jag delar med mig av några bilder ifrån igår.
(Sämre och sämre bilder ju senare på kvällen)

image16
Malin & Sara i stadsparken

image18
Jag, Sara & Malin

image17
Jag & Sara med våra bombarjackor

image19
Jag i bombarjacka

image20
Karon och Gayeene

image21

Jag, Karon och Lotten väntar på bussen

image24
Sara & hennes beundrare, Jag & Karon

image23
Brända Robinsson-Micke är lite trött på bussen


Tack för mig,
glad och trött tjej!

Kommentarer
Postat av: saraaaa

ROLIGASTE I MITT LIV SOCKERRÅTTAN!

2007-05-01 @ 21:10:58
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0