Världens fest

Även idag passar Rihana - Under my umbrella in. Det har verkligen smällt i taket för att det regnat så mycket.
Herr Oskar har även kommit och hälsat på. Mullerimulleribock. Pappa blir som vanligt helt galen när Herr Oskar kommer och hälsar på, skriker åt mig & säger att jag måste stänga av datorn så fort det hörs ett litet muller. d r y g.  
Idag gjorde jag/vi mitt/vårat sista prov i skolan! Det känns skönt, men ändå konstigt och sorgligt. Wierd..
Imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan. Det var egentligen idag, men jag känner att jag måste gå på vår enda lektion som vi har imorgon. Vi måste även göra klart projektarbetsredigeringen.

Vi har fortsatt med vårat filmande på Rörlig Bild idag.
Jag ska inte avslöja allt för mycket om vad filmen handlar om, men jag lovar att den kommer bli superbra när den är klar. Kul som fan är det att hålla på iallafall ! Trots att jag är världens sämsta skådespeare, kan inte hålla mig för för skratt för fem öre  : D 

Om en vecka och en dag är det studentskivan som gäller! Den ser jag fram emot väldigt mycket, men samtidigt inte för mycket. Då brukar allt bara gå snett. Jag ska vara sådär lagom, så att allt bara blir roligt, och att man kommer ihåg nästan allt dagen efter  : )

Skivan kommer bli Världens fest

image63


Now I'm to tierd to care.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0