Varning


Tänk vad den här årstiden kan göra.
Eller, kan man skylla på årstiden?


Imorgon är vi lediga. Skönt skönt. Man kan ju i och för sig säga att vi är lediga tills vi springer ut, men vi är fortfarande lite bundna till skolan.
Jag ska sova länge imorgon! Så ska jag göra scones till frukost, mums. Nu blev jag hungrig redan nu. Måste vänta tills imorgon innan jag öppnar munnen för något ätbart.. 

Visst visste jag att man kan få ont i magen av att äta för många sockerfria Extra drops, men sån här magknip trodde jag inte att man kunde få, haha. Men de var ju så goda ju.. : (

Extra Drops caramel mint - rekommenderas, men ej i stor mängd 



 


Kommentarer
Postat av: saraaaa

lös i magen också eller ;)

2007-05-30 @ 13:03:00
Postat av: Elin

saraaaa: haha, faktiskt inte lös i magen ;)

2007-05-30 @ 13:38:32

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0