Vinst med 3-1


Dagens:

image128 Det har varit ruskväder idag, från morgon till kväll. Jag gillar inte rusk. Vädret som var igår var mycket bättre. Mer sol åt folket!


image129Jag har inte riktigt gjort klart geografin, och klockan börjar närma sig läggdags. Betygen sätts i övermorgon, trots att vi fått fel information om att det skulle sättas på torsdag. L.å.g.t.


image127 Jag har vunnit en lyxmiddag!  Yeey : )


Nu ska jag sätta mig ner med geografin och en kopp te, för att förebygga min hals. Imorgon ska klassen till Uppsala. Vi ska gå till några instituter och äta kinabuffé. Jag som är så förtjust i kinamat efter "bowlingen" med tierpstjejerna, haha. Det ska nog gå i ändå ska ni se, får paxa frukten först annars! Mumma.


image130

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Elin jag är kass på detta. Men men :P nu har ja iaf o räknar med att du blir en trogen läsare ;) Dööh kinamat imorn :D haha bowlingminnen :)

2007-05-28 @ 23:02:21
URL: http://meejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0