7 veckors uppdrag

Yes yes yes.
Nu får jag inte ligga hemma och slappa många dagar till. Ska på arbetsintervju imorgon, och börjar troligtvis jobba redan på måndag nästa vecka! Ett uppdrag på 7 veckor. Kanooon. En perfekt längd som jag vill ha. Jag vill inte ha något fast jobb än, eftersom jag vill bort härifrån och prova på något nytt så fort som möjligt, och om man får fast jobb är det lätt att bli fast helt enkelt. Att åka ner till Josse i Trollhättan ett tag lockar väldigt mycket just nu. Hon är också sugen på Norge i vår : ) Wiie.

Tjäna, spara, tjäna, spara, spara, spara, spara..

image1065image1066

Kommentarer
Postat av: sara

Åh gratulerar snuttan :) Jobb till jul måste kännas perfekt ju, vart är detta någonstans då? Och jo det är sant de du säger, men ja jag vet inte, vill så otroligt gärna åka ´på ng äventyr med dig eller så men är så klyven mitt i allt nu känns de som
och jag menar man ska inte ha bråttom med o göra saker när man inte ens har fyllt 19.. Men ja :/ kom imorgon 14.45 utanför mitt jobb! Pussss

2007-11-07 @ 16:09:18
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

åå va jag vill att du och jag ska flytta ihop i trollhättan! :) va och kollade lite idag, tänkte prata me hsb om lägenheter å så, men de va stängt.. så åker nog dit imorrn eller på fredag, beror på när jag hinner. men ska försöka kolla upp de där!
men du, hur gör vi om du får jobb i 7 veckor nu då? :/ kan du bara sluta där mitt i allt isf, eller hur ligger det till?
pussisnuff!

2007-11-07 @ 18:53:46
Postat av: sanna

vad roligt :D
Ha en fin kväll, Kram :)

2007-11-07 @ 19:36:23
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Hanna

Wiie, vad kul med jobb :D Vad är det för något? Då kan du kanske unna dig en liten nyårstripp till Sälen (A)

2007-11-08 @ 07:25:16
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

har du fått jobb nu, grattis! jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. köpte min säng igår :) jag vet inte om nån annan tänkte gå på people men är de inte 23 på lör? puss

2007-11-08 @ 07:49:56
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Evasleva

Grattis! Jag är också lite rädd för fast tjänst, just för att man kan bli fast. Samtidigt är det allt jag önskar mig just nu. Trygghet :)

2007-11-08 @ 09:31:23
Postat av: Elin

Evasleva:
Tack så mycket! Jo precis, man vill ha trygghet men samtidigt vill man inte bli fast. Man vill ju se sig om lite också, nu när man är ung :)

2007-11-09 @ 10:43:29
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0