Blondiesars önskelista

Snart är det jul, och jag har länge tänkt på vad jag önskar mig, utan att jag kommit på något..
Nu vet jag!

image1112

Schampo Balsam & Behandling för blont hår. Innehåller vårdande ämnen som skyddar, stärker och reparerar håret. Samtidigt pealar det bort orenheter och ger ditt blonda hår en uppfräschande lyster. Balsamet reparerar sköra färgbehandlade hårstrån samtidigt som det ger håret en naturlig silkeslen känsla med skinande glans.
Behandlingen reparerar kluvna hårtoppar och förhindrar slitage. Den har en återfuktande effekt som ger håret glans och elaticitet.

Det beställs enkelt och smidigt, fraktfritt hos Lyko.

Jag vet att du läser pappa ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ringer dig vid tolv så syns vi! puss

2007-11-19 @ 07:57:59
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Hanna

innebandy på fredag + middag före + utgång efter! okej?

2007-11-19 @ 13:25:09
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0