Dödsdömd i natt

Godmorgon!
Jag sitter här och avnjuter min sista lediga fredag och min sista långa-fredags-frukost. Trots det känns det jäkligt bra! Ikväll ska jag troligtvis åka till Linda och dricka lite vin, vara social och ha det trevligt. Kanske till och med blir en utgång?

Jag kan slå vad om att jag drömde samma dröm hela natten inatt. Jag vaknade flera gånger, och somnade om igen vilket då drömmen dök upp igen. En mardröm så klart. Den här gången var jag dödsdömd till elektriska stolen, här i Sverige. Jag kommer inte riktigt ihåg varför, men det var någonting med att jag hade gjort illa någon. Hela min släkt stod omkring mig, alla mina vänner, alla nära och kära. Pappa var den som skulle slå på strömmen. Han sa även att jag inte behövde ha någon blöt trasa på huvudet, som man ska ha. Det skulle tydligen bara bli besvärligt för dem. Den liknade Den gröna milen och var riktigt hemsk. Jag grinade som aldrig förr iallafall :P Det jag kommer ihåg var att Sara skulle hitta på ett sätt att förhindra allt detta. Därav att drömmen blev så långdragen. Hmm, lite mysko dröm faktiskt, så det var skönt att få vakna upp i verkligheten igen!
 
För övrigt har jag en katt här vid namn Emil, som jag blir tooookig på snart. Han klänger, har ner saker, klättrar på tangentbordet, pillar och har sig. Nyss hade han ner min kamera i golvet. Dunk, sa det. Då är det bara att räkna till tio och tänka på de gånger han inte är såhär..
Som i Sunes Jul:  "Men Sune, tänk på när han sover"

image1068image1069image1070

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha stackare ;) så typiskt att jag ska komma och rädda dig då, du hade säkert hamnat där för att du skallat mig i sömnen igen ;) nej men KLART JAG ÄR FIN RÄDDARE I NÖDEN, KOMMER ALLTID VARA :) Fy vad tråkigt det är att åka bil, daniel bara fiser hela tiden så hela bilen luktar skit haha. Vad mysig kväll du ska ha då :) Läste i tidningen idag att det är 23 på people på lördagar :( jag ringer dig ikväll för jag har en känsla av att jag kmr bli en aning uttråkad av mr joe labero ;)

2007-11-09 @ 12:14:18
Postat av: Linda

ska bli kul och träffas ikväll och dricka vin med dig! tjoho!

2007-11-09 @ 12:48:19
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0