Elin lagar

Jag råkade slå på Niklas Lagar på Svt här om dagen och tänkte att det kanske är dags att börja lära sig lite matlagning. Det kan ju vara bra om man någon gång, någonsin flyttar hemifrån. ; ) Han visar ju många recept som blir klara på 15 minuter, en kvart. (Positivt, positivt, positivt!)

Jag fastnade iallafall för hans Broccolisoppa med chiliräkor. Det såg så otroligt gott ut när han tillagade det (som det gör när de flesta lagar mat på TV.)
Iallafall, idag ska jag testa att göra en Elin Lagar, så får vi se om resultatet blir lika bra som när Niklas Lagar. Pappa får bli min provdocka.
Jag som älskar soppor, broccoli och räkor!

image1047

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är härligt att du tar din uppgift som hemmafru på allvar :) vad blir det härnäst?

2007-11-05 @ 08:08:17
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: ybett

Hur smakade soppan till slut då? Var den god? :D

2007-11-05 @ 19:09:42
URL: http://ybett.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0