Fräscha toppar på en Söndag

image1046Hey där.
Tjejkvällen igår var mycket trevlig och jag är så stolt över mig själv som lyckats låta bli att festa denna helg. Jag har haft det väldigt bra ändå! Mest stolt är jag trots allt över att jag inte gjort av med några pengar. Dock är det ju lite roligare att stå på dansgolvet och shaka loss lite, men jag måste börja hushålla lite. Dessutom tar kroppen mer skada än vad man tror när man inte festar alkoholfritt så att säga.

Nu har jag även fräscht hår igen. Fräscha toppar, utan att ha slängt ut ett enda öre. Det är nog inte bara jag som tycker att känns onödigt att betala en massa hos frisören bara för att få bort någon cm av topparna, när man lika gärna kan få det gratis? Don't think so.

Nu ska jag ta och dammsuga lite, sen ska jag ställa mig och göra mat till pappa och mig.

Kommentarer
Postat av: sara

tror nog du glömde bort o skriva vilken som var så snäll o klippte dig grymt bra utan att ta ett öre (dock naturabetalning) :P

2007-11-04 @ 21:05:15
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0