Fudge dynamite

Gooooodmorgon!
Vilken natt. Sov hur bra och djupt som helst, & länge. Mitt hår har även haft inpackning i hela natten, så man kan nästan se hur bra det mår nu : ) Det var länge sedan jag gjorde inpackning nu, så jag kände att håret behövde en rejäl omgång. Jag brukar annars försöka göra det minst 2 ggr i veckan, men nu har jag inte haft tid, så nu har det säkert gått 1½ vecka sedan.. Jag har säkert sagt det förr, men den här inpackningen är jag störtförälskad i, likaså mitt hår. Den finns att köpa hos Lyko.

image1111

Annars då, vad händer idag?
Jag måste iallafall tvätta och fixa här hemma. En dammsugaromgång på rummet skulle även behövas.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0