Gratis frukt

Tjing.
Första dagen på jobbet gick bra, men jag skulle nog avlida ganska fort om inte en tjej vid namn Unni fanns där. Hon började också idag, och ska jobba lika länge som mig. Vi nämligen göra samma sak hela tiden, vilket går bra när man är två fnitterlisor : ) Gratis frukt finns det iallafall, så det utnyttjar vi kan jag lova! Bananer, vindruvor, äpplen, päron, apelsiner, mandariner - you name it!
Nej, jag vet att den här tiden kommer att flyta på bra. Kommer att få köra mycket bil i stan också, så det ser jag som en utmaning eftersom jag inte direkt kört så mycket i "storstan".

Nu ska jag iväg och träna. En hektisk dag, men oj så skönt det blir att gå och lägga sig sen!

image1088

Ibland har jag tur; Pappa står nämligen i köket och lagar min matlåda nu, medan jag sitter här. : ) Jag ska nog aldrig flytta hemifrån ; ) tss.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Schyst med nytt jobb ju :).

2007-11-13 @ 14:47:09
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0