Ingen julgris till jul

Godkväll i stugan.
Hoppas att ni har haft en bra måndag, en bra start på veckan. Själv har jag jobbat officiellt från kl. 06.00-18.30 så man känner sig lagom trött nu. Jag skulle egentligen ha tränat idag, men jag skippade helt enkelt det pga min trötthet. Sen kan jag ju också skylla på en annan som gjorde att jag hellre stannade hemma : ) En liten promenad har vi iallafall tagit, med vovven. Race och bus  har det blivit.
Annars har Unni & Jag varit duktiga på jobbet. Vi har klarat en hel dag utan godis! Vi kom fram till att ett konstant godisätande i 8 timmar om dagen inte håller. Hur ska vi då se ut till jul? Inte vill jag iallafall vara julgrisen i år. Så nu har vi bestämt att vi "bara" får äta godis på onsdagar. Resten av dagarna ska bestå av frukt & svart kaffe.

Ha en bra kväll nu!
Nu blir det film &  läggdags.

Kommentarer
Postat av: josse

hej elin! hoppas allt e bra me dej.
jo, fick du mitt sms idag? eller e min mobil helt konstig :S vill bara veta hur du skulle vilja göra me allt, om du nu har tänkt nå mer på de?
saknar dej gumman!
puss

2007-11-20 @ 00:41:02
Postat av: josse

nu såg jag att du kommenterat förut iaf :P
och jag tror att jag vill satsa på att flytta efter jul, till sthlm, så jag funderar på att börja söka jobb där. för om du inte vill flytta me, så flyttar jag me andreas och hans kompisar tror jag. jag vill så gärna bo där!
å nej, de e inte alls så dyrt, de finns faktiskt riktiga pärlor ;) typ stora tvåor för runt 6000, på söder, och hur gött vore inte de?! :)
du får säga hur du vill göra, ska vi satsa på sthlm eller? :)
vi måste prata nån dag! du får gärna ringa mej när du inte jobbar, och har tid någon dag :)
pussii

2007-11-20 @ 00:44:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0