Kontrakt på att hantera pengar

Äntligen hemma och inte har jag några planer för dagen. Så skönt! Det händer aldrig numera att man bara kommer hem och kan gå och lägga sig på en gång om man så vill. Det är det man drömmer om när man sitter på jobbet, ungefär. Det enda jag ska göra nu är att ta en promenad och posta några saker.

På jobbet idag hittade vi på det omtalade gymmet och solariet! Äntligen. Vi har redan bokat in våran gymtid - imorgon. Det bästa är vi nu får chansen att träna upp våra axlar (som är kontorsmänniskors största & enda belastning) helt gratis. Det blir toppen!
Annars har vi klarat oss utan godis i 2 (!!) dagar nu och imorgon har vi våran godisdag som belöning : ) haha.

Fick även lönebeskedet idag och jag kan lova att jag längtar tills på fredag! Så här knapert med pengar har jag nog aldrig haft. Men från och med nu ska jag börja bli bättre på att hantera dem. Det har jag skrivit ett skriftligt kontrakt på idag!

image1116

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN DIN TRÅKMÅNS!!!! Det behöver ju inte bli så dyrt... =/

2007-11-20 @ 20:15:06
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

de va en jävel o vara trökig då ;) kan MAX gå åt 300 allt som allt på fredag! det som var planerat flera veckor tillbaka, o inte så att vi går för innebandyns skull direkt eller, utan för SÄLLSKAPET men men jag vill ju självklart att du ska komma på lördag också. bajsfia!!!

2007-11-20 @ 20:18:13
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0