Mardrömmar om dig?

Jag vaknade som vanligt i "morse" med hjärtat uppe i halsgropen. Mardrömmarna har börjat jaga ikapp mig, och det börjar bli en vana nu. 
Den här gången var vi på ett hotell där det spökade, eller något i den stilen. Precis som i filmen 1408, om ni sett den? Jag hittade inte till mitt egna hotellrum. Allt var så förvirrande och allt kändes så verkligt. Du var med i drömmen. Det kanske är Du som skapar mina mardrömmar? Det kanske är Dig jag är rädd för? 

Nåväl. Nu är det början på en ny vecka och jag ska väl försöka ta tag i mitt liv och söka lite jobb idag. Just nu känns det i och för sig bara skönt att vara hemma, men det kommer inte hålla länge till. Bara det att bli väckt klockan 5, sträcka lite på sig, säga: "Ha det så bra på jobbet", somna om och sova så länge man vill är ju hur underbart som helt :D När man dessutom bara är hemma behöver man inte, och gör inte av med, några pengar. Det är då man ska göra något kul med kompisar, köpa nya kläder etc som gör att man måste ha ett jobb ändå. Man blir dessutom rätt rastlös och slö när man inte har några tider att passa.
Den enda tiden idag som jag måste passa är träningen klockan 19.00.

Dags att ta en eftermiddagspromenad med min perro.

image1050
image1049
Foto från min & missens mysstund igår.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska du ta en eftermiddagspromenad med din katt? :) Fin blogg förresten!

2007-11-05 @ 14:24:46
Postat av: Elin

Rebecca:
Nej nej, perro är hund på spanska ;) Kanske lite förvirrande med kattbilderna, men jag ska iallafall inte ut o gå med missen :)

2007-11-05 @ 14:28:28
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: sararan

HOOHHAHHA nej jag är icket ledig någon dag denna vecka men slutar tidigt på thursdag 14.45 så passar de damen!? och kl 18 på onsdag och på fredag åker jag till de lá götet igen you knooow! men alltså din inspelening med daddy är så jääävla rolig, du måste höra den. låter som du sitter o skiter hela samtalet typ :P "JAG MÅSTE BARA FÅ NÅGON SOM VAKTER HÄSTAAAARNA"

2007-11-05 @ 15:16:22
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

MEN DU JAG SKA BARA SÄGA DIG EN SAK för du verkar lite bakom flötet när de gäller detta ;) får man LÖN den 25:e och det är en SÖNDAG så kommer lönnen på fredagen innam ;) tack det var allt.

2007-11-05 @ 15:29:20
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

hahahaha men han hörde ju aldrig vad jag sa den jävlen :P att man kan ha så rolgit av ett litet samtal :)okej, torsdag är en dejt, dock ska jag troligen ut på kvällen men de e ju typ kl 19 ngt.. yes götet hela helgen dvs min FÖDELSEDAG också :( inge partyparty :(

2007-11-05 @ 16:18:00
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: ybett

Hur går det med spanskan egentligen Elin? Kommer du ihåg nåt av det du lärt dig i skolan? :P

2007-11-05 @ 19:08:07
URL: http://ybett.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0