Mot enkelriktat

Hej hopp.
Torsdagen är nu förbi, och här sitter jag helt utmattad. Kom nyss hem från träningen. Blev en kort visit här hemma på ca 2 min innan jag stack iväg igen. Det är jag glad för nu, eftersom det känns så himla skönt att ha tagit ut sig ordentligt. Jag älskar att träna!
Jobbet har flytit på riktigt bra idag. Vi börjar få våra rutiner nu. Vi har även börjat fått köra i stan, och det kan jag ju säga att det går bättre än förväntat. Vi behöver ju inte prata högt om att jag körde mot enkeltriktat idag, körde in i en port igår och körde dessutom med sommardäck. Farligt, jag vet, men det är inte vårat fel.


Nu ska jag strax lägga mig framför tv:n och mysa, sen blir det godnatt. Jag känner på mig att jag kommer att slockna direkt.

image1091

Äntligen fredag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej pejlin! Vad händer i helgen då??

2007-11-16 @ 13:08:14
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0