Nykär och klänningsjakt

Nu har jag kommit hem ifrån en 15 timmars i storstan. Jobbet gick som vanligt bra. Tog även en fika med Robin, vilket var trevligt. Efter jobbet tog Unni och jag en sväng på gymmet och därefter skämde vi bort oss med ett långt bastubad m. hårinpackning och ansiktsmask. Gissa om att man kände sig som en ny människa efter det! Ett perfekt avslut på en slitsam arbetsvecka.

Resten av kvällen har jag gått på klänningsjakt med Sara. Det är ju coktailparty imorgon, så då åker klänningen och smyckena på! Jag kan ju inte visa smakprov nu ikväll. Det vore ju lika som att brudgubben får se brudens utstryrsel före bröllopet = o t u r
Tillsammans med klänningen och smyckena, köpte jag även lite smått och gått som underkläder, lite tröjor, linnen och toppar.

Jag sa ju att den här dagen skulle bli så mycket bättre än gårdagen!

Jag har även gått och blivit nykär i min nya mobil, som jag också köpte idag. Lite avancerad för min hjärna just ikväll, men vi ska nog komma bra överrens så småningom : ) Mest frustrerande är touchknapparna som man råkar komma åt då och då.

image1126image1127
image1125


Kommentarer
Postat av: sara

HETASTE MOBBEN EVER :) ses imorn favoritegirl!

2007-11-23 @ 22:29:02
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0