Our lips can touch

Nu så. Nu har jag börjat bli människa igen. Jag fattar inte att jag inte kan festa längre? Alltid ska jag må som ett as dagen efter, även om jag tar det lugnt på kvällen innan. Det känns som att det inte är värt det..

Men men, kvällen igår var mycket trevlig, så det får vara värt det den här gången.
Förfest hemma hos Frida. Det var många i de få kvadratmetrarna. Alla var så fina i sina svarta klänningar. Sara och jag började med att bli vettskrämda i källaren av några som tydligen hade 50-års kalas där nere. Herregud säger jag bara : ) Vi åt och drack, och ljudet var på hög nivå. Sen åkte vi taxi vidare till BJ, där festen fortsatte in i natten.

 
Min klänning
(även ett guldband runt om som syns på bilden i förra inlägget)

Min kamera är paj, så jag kan tyvärr inte bjuda på några fler bilder från igår. =/
Måste skicka in den på lagning.

Nu ska jag gå fram och köpa choklad, så får vi se vad som händer mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahah jag säger då¨de, what a night!! men DU, varför gick vi till luthagens livs och tog bussen där egentligen :P

2007-11-25 @ 19:38:17
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josefine

vilken fin klänning! :) var har du köpt den?

2007-11-25 @ 20:52:46
URL: http://josefine88.blogg.se
Postat av: Linda

jätte fin klänning! kom snart och hälsa på.. puss

2007-11-26 @ 07:51:09
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0