Powerplate & Spiderman 3

Hej allihopa.
Skäll på mig för att jag är värdelös på att uppdatera, do it, men det kan vara så att jag har haft rätt mycket att göra på sista tiden. Eller, jag har prioriterat annat före datorn.

Jag har jobbat på som satan den här veckan. Mycket övertid, vilket klirrar bra i kassan. Jag gillar att jobba, speciellt när man känner att man gör något betydelsefullt. Vi gör det också roligt för oss. Alla våra fikaraster går åt till något annat. Igår tex testade vi på Powerplate som vi blev positivt överraskade av. Dock är priset väldigt saftigt, så tyvärr blir det nog inte någon regelbunden träning av det. Nästa vecka ska vi börja gymma på lunchen, och ev. testa någon dans. När vi väl sitter där med våra papper har vi våra knep också, så det är faktiskt kul att jobba!
De tidiga morgnarna är däremot inte lika roliga.

image1092

Igår hade jag, Sara, Malin & Paulina en mysig liten tjejkväll med massa gott. En naturchipspåse var vi nära att reklamera, eftersom den inte ens smakade salt - trots att det stod att det var dill & gräslöksmak. Men den gick visst åt ändå. : ) Vi kollade på Idol, pratade, drack lite vin och hade det allmänt trevligt.

Jag kom ganska nyss hem ifrån Pimpen. Har spelat Spiderman 3 hela morgonen, och jag äger!
Nu blir det tacopaj med papi, sen blir det lektajm med Sara, min favoritflicka.



En sak som jag vill tillägga är att jag blir inte slagen, så ni kan vara lugna! 
Haha,  Herregud!

Kommentarer
Postat av: sara

du anar inte hur glad jag är som har dig min misshandlade fula grisapa

2007-11-17 @ 18:13:15
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0