Stolt att vara pälsbärare?

Alltså, ledsen att behöva svära det första jag gör, men Fy faan! : /
Jag förstår inte
att folk har hjärta till att göra något liknande. De kan inte ha något hjärta överhuvudtaget. Att flå ett djur levande bara för att få bättre kvalitet på pälsen. Nej usch. Jag finner inga ord..

Det värsta är ju att det är såhär verkligheten går till och jag kan säga än en gång att jag SKÄMS över att vara människa.

Jag får så jäkla ont av att se sånt här, och klarade inte av att kolla klart på hela klippet. Att se tvättbjörnen ligga helt flådd, levande får mig att vilja spotta på, spy på, slå, sparka, döda de kräken som gör sånt här.
Just nu känner jag ingen som helst livsglädje.

Jag hoppas iallafall att klippet väcker många reaktioner.


Tänk på det här nästa gång ni sätter på era jäkla pälsar & skinnjackor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska kika när jag kommer hem!! Nej alltså jag vet inte.. Har hört något om 23, men det kan ju vara rykten med. Lilla Uppsala, du vet! Ska du dit?

2007-11-06 @ 15:12:31
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Lina

vill inte se.. men sjukt...

2007-11-06 @ 15:33:22
Postat av: Anonym

Alltså jag tror han ska vara där då.. Dom ska vara där över jul iaf, och säkert stannar de kvar. Jag ska höra med dom.. :) Men annars, börja leta upp personer som vill åka! Fatta vilken fest då.. :D Leta leta leta!!! Jag, sara, du och challe är nog på. Bella och Johanna med. Då behöver vi fyra till! Cissi med förresten.. Tre till, leta!

2007-11-06 @ 15:51:04
Postat av: Anonym

Lina: Jag förstår dig.. :/

2007-11-06 @ 15:54:43
Postat av: josse

fy fan! klarar inte av att se de där :( mår illa och börjar ju typ gråta, fy fan va hemskt! jävla idioter!!!

2007-11-06 @ 20:14:31
URL: http://josefine88.blogg.se
Postat av: ida.

fyyfan vad hemskt. :(

2007-11-06 @ 20:40:28
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0