Stora planer

Imorse fick jag en glad överraskning. Josse kom hit på besök och jag gick och tog en fika med henne + att vi gick på stan ett bra tag. Var himla roligt att träffa henne! Det kändes som att hon inte varit borta en sekund när jag väl såg henne. Det var som vi var tillbaka på högstadiet igen : ) Min lilla själsfrände.
Vi har även stora planer på gång, så efter nyår sitter jag nog inte på den här stolen & knapprar på datorn längre : )

image1146
Trippelhaka is the shit, men jag tycker om Josse ändå ; )

Kommentarer
Postat av: josse

det var himla kul att träffa dej idag elin, kändes så skönt att få prata ur sej lite :)
nu måste vi verkligen köra vidare på de här, nu ska vi iväg! :D
å vet du, jävla skit piss. andreas kunde inte fixa skjuts, så här sitter jag, halv tre på natten på hotell clarion i Karlstad. Och nu ser jag fram emot ett par timmars väntan på mitt tåg som går vid 6! blä blä och åter blä, fy fan rent ut sagt!
menmen. inte mkt att göra nu. de e väl alltid mysigt att upptäcka nya städer, även om natten kanske inte är den rätta tidpunkten :P
vi får höras imorrn, eller ja, senare idag tkr jag! :)
hoppas du sover jättegott nu, för de skulle verkligen jag vilja göra!
pussifnuss på dej

2007-11-28 @ 02:33:38
Postat av: josse

elin, vet du vad jag såg nyss! Jag har fått ett mail angående ett jobb i Oslo, dem undrar om jag är intresserad! :D woho, nu måste vi köra järnet!
pussiii

2007-11-28 @ 02:47:07

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0