Vår för hjärter dam

Hejsan svejsan torsdag.
Jag kom nyss hem från ett ungkarlsliv.  Snäll som jag var diskade jag och vattnade de döende blommorna innan jag åkte hem. 
Hörrni, jag överlevde sprutan igår, yees! Men jag fick tillsägelse att sätta mig ner i 5 minuter innan jag åkte hem utifall jag skulle panga ner i golvet : P Jag förstår inte att jag blivit så vek. Nu är det bara tandläkarbesöket som väntar, dock har jag inte vågat boka tid än.. Jag skyller allt på pappas gener!

Idag är det som vår ute. Solen riktigt värmer upp hela den höstfrysna kroppen.
Så nu ska jag sätta in hundburen i bilen och åka ner till vattnet ett tag ta en långpromenad med Jeppus, knäppa lite kort och njuta av solen : )  (innan den går ner)

image1023image1024

Kommentarer
Postat av: saraaaa

DUUUEH, jag är inte bara en balettdansös, jag är den BÄSTA balett dansören ;) haha, jullan ska nog också med imorn, roligt roligt :) kom tidigt så kan vi fixa oss ihop :)

2007-11-01 @ 17:34:46
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0