6 koppar om dagen

Äntligen fredag. (Jag vill i och för sig inte att det ska vara fredag än..)
Kanske är det sista dagen jag sitter här på GE Healthcare? Nu när man fått kontakt med folk, fått nya vänner, kommit in i arbetet och börjat trivas riktigt bra - då ska man sluta. Som vanligt. Jag vet i och för sig inte om jag kommer få längre eller inte. Allt är så osäkert hela tiden, men jag gillar att veta allt klart.
Nej, det här med konsult kanske inte är min grej, eftersom jag har lätt att börja trivas när det börjar sjunga på sin sista refräng. Samtidigt är det jätte kul att få träffa många nya människor. Vem vet, nästa ställe kanske blir 100 gånger bättre.

Nåväl. Nu sitter jag iallafall här med mina 2 meters högar med papper som ska prelbokas, sorteras, läggas ut i flödet och arkiveras. Pappersjobb har en tendens att göra en trött i ögonen och huvudet. Då är kaffe ännu en bra uppfinning. Dock har jag märkt att jag blir ännu tröttare när jag skippar kaffet, eftersom det har börjat bli en dålig vana för mig nu. 6 koppar om dagen kanske inte är så bra ändå?

image915

Kommentarer
Postat av: your best sked vän

hade mina aningar om att du saknade din skedvän ;) men IKVÄLL SÅ ! haha, nej men du gud vilken söt tröja / halsduk eller vad det är, otroligt vacker. ikväll blire tacotårta- JISSES vad gott. men annars är jag less, för min mobil e typ sönder, lr de går inte o messaa :( NO NO NO NO!!

2007-10-05 @ 12:41:51
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Lisa

elin, ska du på krogen snart elle?
det är ju bara du som håller tempo ;)

2007-10-05 @ 17:59:58
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0