After work

Det var en mycket trevlig kväll igår. Vi var ut och åt på Texas Longhorn med ca 15 st från jobbet. Maten var suverän, även fast jag inte fick den jag hade beställt : P Vi åt, drack lite och pratade. Sen gick jag, Julia, Andrea, Richard, Thang och Cristian (ungdomarna på jobbet) vidare till O'connors och satt och pratade och drack lite till.
Eftersom jobbet väntade idag så blev det en rätt tidig hemgång. Men man ska sluta när man ligger på topp, eller vad säger man.. : ) Man är ju såklart tröttare än tröttast idag ändå, men det har vi vant oss med vid den här tiden. Vi tog en liten sovmorgon istället. Sov "enda" till kl. 06.00 : ) sköönt.

Idag hoppas jag på en lugn kväll. Ska ner på stan en sväng och byta mina shorts som jag köpte i fredags. Första gången jag skulle ha på mig dem hemma, gick dragkedjan sönder.. Det kan man inte kalla kvalitet.

Kommentarer
Postat av: Linda

de låter som ni haft det trevligt, längter till våran jobbresa som vi ska ha på fre. fick klagomål av hanna att de var dålig uppdatering av min blogg, ska försöka uppdatera den idag :)

2007-10-03 @ 11:48:21
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0