Är du kär?

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Vet inte.

Hur tidigt stiger du upp? 05.00 när jag jobbar, mycket mycket senare annars.
Vem/vilka vet mest om dig? Ingen aning, Josse kanske?
Gillar du att slåss? Med Sara, ja. : )

Vad ska du göra ikväll? Sova tidigt!
Har du utländska föräldrar? Nej, om inte Sandviken räknas som utlandet?
Var har du ont? Ingenstans om jag inte känner efter.
Är du bra på att måla? Kan jag väl inte påstå, kanske liiite om jag anstränger mig.
Vem kramade du senast? P.
Vad längtar du till? Våran Asien-resa.
Vad heter dina husdjur? Jeppe & Emil. Dammråttorna har jag inte döpt än.

Har du körkort? Ja.
Favoritgodis? Lakritsnappar och jordgubbsremmar!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? Slösare med stort S. =/
Har du några homosexuella vänner? Nej, inte vad jag vet iallafall.
Bio eller promenad? Promenad.

Är du kittlig? Ganska mycket, ja.
Rädd för insekter? Det beror på vad det är för insekter. Getingar är jag panikrädd för.
Anser du att du är stark? Självklart. : )


Kommentarer
Postat av: sara

precis, vi får hålla våra ögon och öron och hinhålor öppna för allt =D ja men hör med jullan bullan och så får vi höras typ imorn lr tidig fredag om vad som komma skall :) hälsa julia att vi ska ses kl 17 idag o hon LÄR inte glömma de :P Pusssss

2007-10-03 @ 15:50:21
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

ja de är himla kul, älskar mina arbetskamrater oxå! vi blir borta från fre till lör. ska du göra i helgen då? pusss

2007-10-03 @ 15:53:54
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0