Börja spara, sluta slösa

Usch, det finns så mycket jag vill göra nu så jag skulle behöva jobba dygnet runt tills jag blir gråhårig för att ha råd med allt.
Här kommer en liten lista över vad jag vill innan året är slut
(Synd att det bara är lite drygt 2 månader kvar..)

- Flytta hemifrån
- Åka till Trondheim alt. Oslo över en helg & festa & driva med härliga norrmän
- Åka till New York & shoppa & knäppa massa kort
- En weekend i London innehållande shopping & besök på diverse kända ställen
- En festhelg i Stockholm
- En festhelg i Göteborg       (Slår in nu i helgen!)
- Solsemester i Thailand alternativt Miami Beach (det kan iofs vänta tills i januari-februari)
 
Då ska vi inte tala om alla saker som jag vill köpa (förutom kläder, skor, smycken, smink etc)
- En bil, systemkamera, laptop, nya möbler är bara några grejer som jag måste ha inom en snar framtid.

Listan kan göras milslång.

Tror ni jag lyckas med allt detta innan vi går in på år 2008?
Ps. Jag är seriös. Kommer bli besviken om jag inte får göra & köpa alla grejer snart..

image973
image972

Jag tror det är dags för Elin Lennartsson att börja spara och sluta slösa.


Kommentarer
Postat av: sara

hahah gumman lilla. snacka om o vara optimist ;) men man ska DRÖMMA! jag är ju inte den som är den men tyvärr tror jag kanske att högst ett kommer vara avbockat innan 2008 men innan 2009 ska vi se till så att ALLT är avbockat =D!!

2007-10-23 @ 13:01:42
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja den var bäst! :) Fortfarande inga röda kinder.. :P

2007-10-23 @ 13:08:00
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

jo fortfarande sjuk. hatar de här känner mig så ynklig, tack för krya-på-dig-kramen. laddar du för lars den här veckan bara eller? du det säger bara wips så har alla dina drömmar blivit sanna!

2007-10-23 @ 15:27:10
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0