Din första BH

På radion för ett tag sedan hade radiopratarna en het diskussion om deras första Bh. Att de kommer ihåg när de köpte sin första, hur den såg ut, var den köptes osv. Det var riktigt roligt att lyssna på.
Jag kommer ihåg min första Bh. Den fick jag efter mycket tjat i julklapp av mamma. Den var en vit, söt, LITEN Snobben-Bh :P Gissa om att jag blev stolt när jag fick den! Det var lätt den bästa julklappen det året, tyckte jag då. För att inte tala om mina första stringtrosor! Wow, nu hade jag blivit stor & häftig. Jag kommer ihåg att det var jag, ~Josse~ och mamma som var inne i Uppsala och gick runt bland damavdelningen för att hitta ett par stringtrosor i minsta storleken. Bara att få gå runt på damavdelningen gjorde en nervös och lite fnittrig sådär. Mamma sa att vi var för unga för att börja använda stringtrosor, men hon hjälpte glatt till och letade. Det var ju bara för häftigt! Efter ett tag hittade vi på ett par vita stringisar i minsta storlek och köpte dem efter lite tvekande. "Ska vi verkligen, hihi? Jag kommer inte våga använda dem. Tänk om de försvinner in i rumpan, thihi" :P
Jadu, vad säger man? : )
image949

Kommer du ihåg din första Bh & strintrosor?
Det var ju trots allt ett stort steg in i livet. ; )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah, jag kommer ihåg första gången jag köpte stringtrosor. det var med Bella har jag för mig.. På H&M. Såklart med Snobben på! Vad händer i ditt liv lilla Elin?

2007-10-18 @ 10:07:16
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

humm.. ja de där kommer man ju ihåg. de var ju så spännande man skulle jag bli "kvinna", haha. vad trvligt att du får gå ut så ofta med jobbet. hoppas du får kul!

2007-10-18 @ 12:40:30
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Hanna

Men lilla Elin, du kommer ändå ha gjort av med alla pengar då. I know you! Och jag vill inte åka till Thailand, och jag vill INTE vänta. Jag behöver semester, PRONTO!!

2007-10-18 @ 13:16:39
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

ja de tycker jag me! ja du har ingen aning vad jag ska göra lär väl tyvärr ta det lungt. skulle vilja gå på bio. ska du göra då?
puss puss

2007-10-18 @ 14:15:58
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vet, det är helt sjukt.. Jag kan verkligen inte förstå hur man kan göra så mot en annan person! Men jag tror inte det är meningen att vi "vanliga" människor ska förstå.. JAG VILL OCKSÅ ÅKA, JÄMNT!! HELST NU, DET VORE SKÖNT ED SEMESTER. JAG HAR LIKSOM JOBBAT VARJE VECKA SEN VI SLUTADE SKOLAN!! vore liksom skönt med en veckas semester bara.... Men Sara nämnde kryssning, vilket jag skulle kunna se som ett alternativ tills vi kan åka på någon slags större resa! Alltså, skuld på 7000 låter TUNGT!

2007-10-18 @ 15:17:05
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara den rara

alltså jag använder aldrig string för de e ju SANT dom försvinner in i hinhålan o kommer aldrig tillbaka, dom är verkligen inte o lita på ;) tacka vet jag bigmamashousetrosor =D JAG vill åka med dig i vinter. om jag lyckas spara ihop pengar vilket jag verkligen ska föröska så kan vi ju göra så att du kmr ner runt 29-30 jan så åker fam björkman hem men lilla jag stannar kvar i thai väntar på dig :)? även, hur gör vi i helgen, kalas fre och middag på lör? du lär göra mig sällskap hur som helst, mitt hus är för stort o tomt o vara själv i ;)

2007-10-18 @ 15:57:25
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Sara säger såhär att man bokar resorna var för sig, så ska det gå :) Nyårskryssning? Hohoh..

2007-10-18 @ 16:15:39
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hinhålan THE ONE AND ONLY

Men det är ju bestämt. Tror dock att med 6000 kmr vi kanske till köpenhamn ;) så vi måste spara liiiiiite mera (A) men om vi åker i februari o sparar kanske 3000 i månaden så LÄR vi komma på en jävla resa :) så vi GÖRT. vi tar med oss petter också tkr jag, han kan de där med o sätta ord på våra tankar iaf ;) Ja men bra du är bajsvälkommen! Jag ska kirra lite gudsdryck också så vi överlever kvällen. Få med hanna fan så vi kan ha lite "varmingup" inför gbg ! HA SÅ ROLIGT IKVÄLL. SUP JULLAN UNDER BORDET =D och ta de lugnt med du vet vem ;)

2007-10-18 @ 16:44:28
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: TROLLSLÄNDAN (den dör efter 1 dag)

Oj jävlar, det ÄÄÄR HÖGT! De vill jag helst slippa se faktiskt... Ja jag hörde med lollo o hon skulle se efter om hon kunde, lotten va också sugen :) Fanny & carro o dom ska ut o jag vill ju gärna se fanny nu när hon äntligen e hemma liksom. Men vi får se vars de bär av! Hahaha din lösa sak ;) BANKA!

2007-10-18 @ 17:20:22
Postat av: Hanna

Kan inte vara jäääättedyrt! MEN INGET ÄR GRATIS ELIN LILLA! iaf så blir de trevligt imorn ju. är det långt till sara från stan, alltså kan man gå? Och, ska vi mötas och gå tillsammans för jag hittar likosm inte..

2007-10-18 @ 17:58:14
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: josse

haha, de kommer jag allt ihåg ;) haha, ojoj va tuffa vi va då ;)

2007-10-20 @ 16:32:57

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0