En dum (o)vana

Godmorgon.
Hoppas ni sovit lika gott som jag. Vaknade för inte alltför länge sedan av att det var någon som ville väcka mig som vanligt. Men det var nog dags för mig att vakna då : ) Det var iallafall supergott med en stor riktig "hemma-frukost". Vi har ju inte direkt ätit så bra i helgen. En fjärdedel av en pizza på hela helgen, sen bara druckit vin och ätit chips. Blä. Känner sig helt pluffsig nu, så jag ska snart ta en promenad med vovven.

Förresten har jag märkt att jag har fått en dum (o)vana. Jag har nämligen börjat bita mig själv i tungan så fort jag somnar. Varför vet jag inte, men så fort jag somnar sätter jag tänderna i den, så just nu har jag så ont i tungan så jag vet inte var jag ska ta vägen :P Hur ska jag bli av med detta beteende tro?

Nu ska jag packa upp och tvätta lite. Sen lägger jag ut bilder & videos på konserten.

image1006

Kommentarer
Postat av: saraaaa

DHUUUUUUH, tror du att du kommer från new york eller, VAVAVAVAVA!?

2007-10-29 @ 15:09:05
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0