En ungkarls-liv

Gårdagen var kanon. Riktigt rolig förfest, och riktigt rolig krogrunda. Det var jag, Sara, Hanna & Linda som höll i förfesten. Sen kom Daniel & joinade. Vi började med att äta upp jordens största pizza och fortsatte sedan med vinet. Hannas vinflaska som var omöjlig att öppna. Fick ta till en köksfil och trycka in korken. Men det gick tillslut! Kan kanske lägga upp en film på det sen :P
Eftersom vi missade bussen in till stan blev vi tvungna att ta taxi, vilket vi gjorde både dit och hem. Så det blev en rätt dyr kväll, men kunde ha blivit dyrare! Resten av kvällen tillbringades på Se7en, och jag & mitt klant-arsel missade bussen hem.
En femstjärning kväll, lätt!

Det roligaste var att jag vaknade i natt av att jag reste mig halvt-upp, tog sats och skallade Sara i huvudet. :D 
Undra vad jag drömde?

Kvällen i bilder
image951image953image956image967image954image952image964image966image965

Just nu sitter jag hos Sara och ska snart åka bussen hem. Vi har legat och kollat på TV hela dagen, med pizza, chips, cola, fötterna på bordet och sopor överallt, precis som en ungkarls-liv : )
En chillkväll väntar.

Kommentarer
Postat av: sara

du är min framtida Mrs. Fläsk 2 =D mycket gemytlig kväll den där kvällen, mer såna åt folket !

2007-10-21 @ 13:54:14
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0