Göteborgsresan med Lars Winnerbäck

Så där ja. Då var man hemma till verkligheten igen efter en alldeles för kort helg i Göteborg.
Den här dagen har varit lång med mycket tågåkande och byten. Känner sig mest som en krossad apa just nu, så det ska bli skönt att få sova lite snart.

Annars har helgen varit kanon!
Vi har varit ute på krogen, Aiya napa reunion (trots att vi inte varit i Aiya napa), träffat Josse, varit på 07:s bästa konsert - Lars Winnerbäck, haft öppethus, ätit hotellfrukost, missat hotellfrukosten, sovit skavfötters, busat, mått dåligt, skrattat tills man fått träningsvärk i magen, shoppat, åkt taxi med världens skönaste taxichaufför, shakat azz på en liten krog då folket trodde att Sara & jag dans-uppträdde, knappt ätit, bara druckit, mött Jesus, spelat in massa videos & röstmemos, lugnat den darrande läppen, skrikit tills vi blivit hesa, med mera, med mera.
Sådana här helger borde man få flera av.

Vi bodde i ett "helt okej" hotellrum. Vad sa vi? 60 kvm, plastma TV, Hästens sängar, utsikt över hamnen, dusch & bubbelbad,  glasgarderober och en invärtes balkong så att man kunde hoppa igenom fönstret för att komma in i sovrummet ; ) typ. Det var vi inte beredda på!

image987image989

Det var även jätte kul att träffa min lilla Josefis!

image985image984
image991image993image992image999image994image998


Berättar och visar mer om konserten imorgon. Nu ska jag sussa.
Godnatt!
image995image996image997

(Många bilder kommer jag tyvärr  inte lägga upp, för då vet jag en som kommer döda mig.
Lätt de roligaste som bara jag och Sara kan skapa :P)

Kommentarer
Postat av: josse

åå, jag saknar er redan, och speciellt dej elin! vi måste verkligen ses snart igen! känner att jag verkligen behöver er, är så underbart skönt att bara kunna få va me er liksom. att kunna dela med sig av alla sina tankar och grejjer. saknar det så jävla mkt :( det var så skönt förut närvi bodde kvar i våla, då hade jag alltid dej intill liksom. du fanns alltid där, men nu är du så långt bort! :( miss you darling!

2007-10-29 @ 12:14:16
Postat av: sara

hahaha tack för som smickrande bilderna ;) men bra att du vet om att du är död om dom andra läggs upp . då kommer E-TYPE!!! linköping nästa nu ;) "aehh hemma" "aaaeehh" "jag spelar schack"

2007-10-29 @ 12:52:12
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

JAG MED!! Gud så kul vi har haft. Vi måste åka nån annanstans, snart!

2007-10-29 @ 13:04:35
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0