Hepatit A

God morgon God morgon, hör fåglar sjunga glatt. God morgon, God morgon i köööör!
Idag är det tisdag och min andra dag som hemmafru. Och jag börjar bli slapp. Jag sover ju bort halva dagen..
Jag blev i och för sig väckt vid 5.00 idag, men jag somnade så sött om igen : )

Ja, vad händer idag då tro? En sak är säker iallafall. Jag ska ringa och boka tid för 2 saker som är bland det värsta jag vet.
Jag hatar sprutor
, men jag ska ta tag i mig själv och ringa och boka min sista vaccinationsspruta. Efter att jag har tagit den kommer jag kunna resa var som helst tills jag blir 40 år utan att oroa mig för hepatit A.
Jag hatar även tandläkaren,
men jag ska ringa till tandläkaren för mitt hål i en tand. : / Jag som har fått en sådan enorm tandläkarskräck på senaste tiden. När jag var liten tyckte jag det var roligt att gå till tandläkaren. Då fick man ju ett klistermärke eller bokmärke + att jag tyckte att det kittlades när de lagade hål. En gång hade jag 3 hål på en och samma gång, och jag låg bara och skrattade när de lagade dem. Konstig unge. Men det stämmer, man blir fegare & fegare med åren.

image1009

Kommentarer
Postat av: sara

hepatitelin!!! ja jag jobbar varje dag, har ju ett hem att försörja men imorn slutar jag 16, på torsdag 13.45 och på fredag 13.30 och ledig all weekend :) såå bestäm vilken dag som passar fröken! även hoppas jag verkligen att du skällt ut P för du vet vad, jag e fortfarande bitsk på han!

2007-10-30 @ 14:04:01
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

i´m woting för fredag då tror jag, verkar bli utgång TIS ONS TORS här nu men jag ska nog ta tag i mig själv o tacka nej till allahoppa faktiskt o kalasa i helgen istället. Duuu förresten, The though alliance spelar på snerikes på fredag och michelle jobbar där, ska jag höra med henne om hon kan skriva in dig på listan eller!? Annars ses vi i helgen så det så för de måste vi :) Hahh hälsa att han är skyldig mig en ursäkt så är jag nöjd sen ;)

2007-10-30 @ 15:47:36
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Men du, häng med då!

2007-10-30 @ 15:52:59
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

vi får lá se ;)

2007-10-30 @ 16:47:39

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0