Hypokondri

Vilket ruskväder det har varit idag. Grått, regn och burrigt. Sånt gillar vi inte. Vi vill ha fina höstdagar med sol och kyla som biter i kinderna. Som igår! Det är så himla mysigt att gå ut och gå då. Det är det inte i sånt här väder. Då vill man helst stanna inne under täcket.
Jag har gått och fått väldans ont i halsen, och hoppas på att det inte blir värre, så nu har jag laddat upp med varmt honungsvatten. Det är bara att bita ihop & sluta åma sig. För jag nästan hatar hypokondriker, det är något av de få saker som kan få mig att gå riktigt på nerverna. Att kalla sig sjuk om man har ont i huvudet, ont i magen, är snorig osv, det tycker jag inte är att vara sjuk. Sjuk är man om man ligger med 40 graders feber, inte får upp ögonen, får krypa sig fram och göra teckenspråk för att få någon att förstå vad man säger. Typ : )
Så ni hypokondriker där ute, watch out. : ) Nej men, det finns så mycket man klagar över, vilket är som en fis i rymden om man jämför med andras problem. 
Därför ogillar jag när någon klagar över småsaker hela tiden. Men det är klart man får klaga & tycka synd om sig själv lite då och då, tänk dig för innan bara om det verkligen är värt att klaga över.
Yeye, nu vet ni det också : )

Den här söndagen har varit lugn. Sovit länge och bara varit. Mamma håller på fixar håret lite på mig nu. Det var dags att ta tag skatboet nu tyckte jag. Ska även fixa hennes hår lite, så vi har våran egna lilla hårfrissa här den här söndagen den 14 oktober.

Ha en kanonkväll & var rädda om er!

image943
Foto från i fredagskväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med så lugn dag, oxå kört på det :) klart man har skivan, signerad av lasse själv o allt ;P

2007-10-14 @ 19:19:44
Postat av: Linda

ja de lär nog bli jobb och slit i veckan bara, tyvärr så känns det som jag håller på att bli sjuk
:( och de har jag inte råd med. ja vi får ta och gå ut snart... kul med winnerbäck i gbg! önskar jag kunde följa med... puss

2007-10-14 @ 19:20:08
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0