Ibland skulle man kunna klona sig

övrigtÄnnu en helg har passerat, lika fort som vanligt.
 
Det var underbart att vakna upp imorse och veta att man fick ligga och dra sig ett bra tag innan man blev tvungen att ta tag i sig själv. Jag låg och gosade med Jeppe, vilket var alldeles för länge sedan! Myshund : )

Trots att lördagen blev lugn så kände jag mig bakis imorse. Vad detta kan bero på har jag ingen aning om? Kan det vara för att jag knappt fick sova i natt, eftersom mobilen envisade sig att ringa var 10:e minut? Eller är det vecko-kaffe-beroendet som tar över? Skärry..

Idag har jag lekt lite med P:na, kollat på film och bara varit. Känner mig som sagt inte riktigt 100, men jag tror jag kommer att vara i balans bara jag kommer till jobbet imorgon. Där trivs jag! Trivs kanske inte lika bra med tiderna, men folket är kanon. Sova får man göra i graven!

Nu ska jag ta en promenad och rensa tankarna lite. Det är lite förvirrande med några grejer nu.

Ibland skulle det vara smidigt om man kunde klona sig, eller bara veta vad man vill.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, snälla.. Vi gör det! Var som helst.. Dom vann, 8-3. Du skulle ha varit med! Sara och jag bestämde att vi ska bränna en skiva i var till Göteborg. Känns det okej för dig? Dessutom, har du några högtalare man kan ha till datorn? Jag tänkte nämligen ta med min vet du.

2007-10-08 @ 09:41:55
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

hahah jag tror nog du körde en fuling ;) mitt huvud dunkar typ värsta hiphopbeaten, men de beror nog inte på kaffesaknad utan mer SÖMN. Du elin som en av mian bästa vänner borde liksom vara orolig för mig och fråga saker som "sara, du borde nog tänka efter dina levnadsvanor lite tycker jag, jag blir orolig för dig" eller typ " sara nu tror jag nog att du borde omprioritera lite, allt handlar inte om att ha roligt i livet förstår du" och sen klappa mig lite på axeln och visa ditt stöd, MEN ICKET!!! DU BARA RETAR MIG FÖR MIN MÖSSA MED BLOMMA!!

2007-10-08 @ 10:33:58
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0