Ipod hjälp

God morning.
Äntligen fredag! (Eh?) Torsdag är det förstås idag, men jag ser det som en fredag eftersom jag är ledig imorgon. : ) Det är alltså sista dagen på det här jobbet, vilket känns både skönt och lite tråkigt. Varför det är skönt har många orsaker som har med hur oorganiserat det är här. Det som är mest tråkigt är att inte få träffa alla härliga människor som finns här. Speciellt kommer jag sakna min handledare! Finns ingen roligare kvinna : )

Det blev en tidig morgon idag. Åkte med P in, fick sova lika länge men kom in nästan en timme tidigare. Skönt. Jag hoppas att den här dagen går fort. Ska hem till ~Sararan~ direkt efter jobbet och kommer alltså inte komma hem innan vi draaaaar till Göteborg : )

Min Ipod är död, igen :'( Jag måste börja uppskatta när den lever och fungerar istället. För rätt som det är så fastnar den, och det går inte att göra någonting med den. Någon som vet vad det är för fel? Får hoppas att den laddar ur snart, för när man laddar upp den igen brukar den fungera. Tråkigt nog (vilket är bra annars) brukar den hålla i hela 24 timmar.
Jag är ingenting utan min rosa lilla vän!

image846


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fixar det!! :) nu har jag haft möte i tre timmar.. Mitt huvud är helt tomt.. Ledighet behövs! :D Och idag är det ju typ fredag! Tjohoooo

2007-10-25 @ 10:45:59
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0