Liv eller död?

Jag vet inte vad jag ska säga om det här med Liv.
Vad det än är som är sanning har denna blogg berört mig enormt, liksom många andra.

Till en början berörde den mig på ett sådant sätt att jag blev tvungen att bita mig i läppen för att inte visa mina svidande tårar som fanns där bakom. När jag sedan började läsa kommentarerna och alla debatter gick den känslan över till något helt annat. Ilska och hat.

Jag blev helt tom och väldigt ledsen över hur folk kan vara så vidriga.

Ibland skäms jag över att vara människa.

image934
Istället för att säga Vila i frid till just Liv (som vi inte vet om hon finns eller ej), så säger jag det nu till resterande som avlidit i cancer.
Vila i frid - lev idag, inte imorgon.

Kommentarer
Postat av: sara

köpte ett rosa band igår :) och NEJ jag var inte ut igår utan jag hade tråkigt och hittade då på den där bilden på dig från turkiet o på bilden ser de ut som om du tänker "god damnit vad gör jag med mitt liv" :P haha idag är jag LEDIG - mest skönt! ja alltså jag skulle vilja åka på en "partyresa" över nyår, how about it? Pöss

2007-10-10 @ 11:45:39
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Karla

Yes så är de :) en bebo ska jag ha :D

2007-10-10 @ 11:56:04
URL: http://Shabuls.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0