Lugnet efter stormen

Det är inte jag som styr känslorna,
det är känslorna som styr mig. 


Godmorgon.
Lugnet efter stormen
kan man säga denna morgon. Har sovit ganska bra trots omständigheterna. Har en stor skuldkänsla, samtidigt som jag vet att jag inte får ha det. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra eller när jag ska göra vad. Det är svårt att vara människa ibland. Jag önskar att jag kunde vara en ängel som inte gjorde en fluga förnär, precis så som du trodde.


Nåväl. Det är redan torsdag idag, och ikväll ska vi ut och äta med jobbet igen. Det blir på något fint ställe med 3 rätters & vin. Mumma. Under de här 5 veckorna som jag har jobbat här har vi gått ut 3 gånger. Det är bara positivt tycker jag, eftersom sammanhållningen blir så mycket bättre då. Om jag blir, eller när jag blir chef ska jag se till att mitt företag går ut och hittar på saker tillsammans oftare än oftast. ; )

Nu är det torsdagsmöte, så bye bye.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0