Morning has broken

Goodmorning.
Gårdagen var mycket trevlig. Vi åt först en 3-rätters-fin-middag på Värmlandskälla, då man blev mätt flera gånger om. Vin fick vi till, så det blev mer och mer högljutt ju längre tiden gick : ) Senare gick några av oss vidare till O'Connors, och drack lite till. Eftersom det tar 1 timme för Jullan och mig att komma hem med bussen blev vi tvungna att dra ganska tidigt. Eller, tidigt och tidigt - tidigare än vissa andra. Vissa av dem kom nyss hem typ, så de ser lite slitna ut : ) Då känns det skönt att man kom hem i skaplig tid och iallafall fick sova i 5  timmar. Tog även en liten sovmorgon, men inte sov man bra direkt. Vaknade iallafall vid samma tid, helt förvirrad.

Ikväll blir det party med tjejerna. Ska koppla bort allting och bara ha kul. Det är dem jag trivs med, dem som får mig att må bra, dem jag vill vara med.

Underbart med fredag för övrigt!


Kaos kaos kaos.
Nu är för mycket förstört. Du var nära att förstöra mer. 
Nu ger jag upp, släpper allt och går vidare på min egna väg, som jag redan var en bit påväg på
Det är dags att börja tänka lite på sig själv.
Det finns ingen som kan säga vad jag ska göra eller vad jag ska känna. 
Bullshit.

Låt mig vara.

( Eller förresten, vadå gå vidare på min egna väg?
Fortsätta
på min egna väg menade jag förstås.
)

Kommentarer
Postat av: saraaa

KILLING ME SOFTLY....

2007-10-19 @ 10:26:34
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

YOU GO GIRL BY THE WAY ! Girlpower är den nya leggingstrenden ;) Ja men kom till mig vid 15.03 så åker vi hem till mig och tar en powernap tkr jag (a) LIIITE trött idag, svar ja. Bortamatch, hahah england vann! Bara så du vet är min mobil död... så skriv på el bloggo om du vill ngt ;)

2007-10-19 @ 10:59:41
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0