Pressbyråns nygräddade bullar

Godmorgon alla goa´.
Hoppas allt är bra med er idag och att ni har sovit gott. Själv vaknade jag av väckarklockan klockan 5.00 i vanlig ordning, och trodde att klockan stod på 15.00 (alltså 3) och ställde då om klockan två timmar framåt, till 17.00 (5 då). Fråga mig inte varför & vad jag höll på med, men jag fick iallafall panik när jag vaknade lite senare av att jag hade försovit mig. Bråttom fick jag, som jag även brukar få trots att jag går upp i tid, och fick springa hela vägen till bussen. (Det är alltid kul att vakna på det sättet..) När jag satt på bussen ringde pappa och sa att jag glömt matlådan hemma. Fine, jag som är ett matvrak och inte överlever utan mat. Så idag får det bli mat på något uteställe, passande nu när jag inte har ett enda öre på mig.

Varenda morgon när vi (Jullan & jag) hoppar av bussen för att bege oss till jobbet, går vi förbi Pressbyrån där det alltid luktar nygräddade bullar. Idag kunde vi inte hålla oss!
En stor varsin vaniljbulle köpte vi med oss som vi alldeles strax ska avnjuta : )

Sara & Jag
Hon den där Sara Louise Björkman är väldigt speciell för mig.

Kommentarer
Postat av: sara louise björkman

Era små bullungar

2007-10-17 @ 12:12:08
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara louise björkman

och här kommer fortsättningen på den meningen ;)... Era små bullungar

2007-10-17 @ 12:12:58
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

hahahah det vill tydligen inte komma med!...Själv sitter man hemma som ett annat snormonster, MYCKET MYSIGT ! Jag slutar iaf kl 15 på fredag så då passar de ju bra, vad vi än gör. Hur gick det med kursen igår då, va va va !? Du ska få gå en "våga säga nej" kurs hos mig, de behöver du just nu, Fast vet att det är allt annat än lätt... Älskar dig

2007-10-17 @ 12:13:32
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0