Så det kan låta

Det var meningen att vi skulle ha en lugn tjejkväll (obsevera lugn och tjej) igår. Så blev icke fallet.
Istället kom de två P:na och förfesten var redan i full fart. Vi åt mat, drack vin, lugnade den darrande läppen och spelade spel. Även pappa hängde med i svängarna och konstigt nog vann hans lag på Så det kan låta. : )
Senare mot natten begav vi oss på en inflyttningsfest här bredvid och kom väl hem rätt så väldigt sent i natt, efter ett litet te-party. 
Stackars Sara som gick upp 2 timmar senare och åkte direkt till jobbet helt klapp, haha.

Sms ifrån Sara på jobbet imorse:
Haha jag skulle typ byta min plats mot en uteliggare som ligger i en container och knaprar gammal pizzakant! (..) Känns just nu som att forest fruit teet kommer explodera ut som en jävla granat. Jag ska nog beställa min gravsten idag, för så som jag håller på kommer inte hålla länge till känner jag!

En rolig med udda kväll! Det var längesedan man var på en hemmafest så det var väl på tiden!

Dock inte så mycket bilder från min kamera. Fler kommer kanske senare.
image925image923image919image926image921image920image922

Så efter ännu en morgon med huvudvärk har jag nu duschat och mättat magen med lite mat, och har nu bestämt mig för att skippa inflyttningsfesten, krogen och allt vad nu festa innebär.
Jag tänker istället ta det lugnt med film ikväll, och ska nu plinka lite Brusta hjärtans höst på min vän gitarren.

Kommentarer
Postat av: sara

hahahhaha älska att skicka "nu hoppar jag sms" :P men nu lever jag faktiskt och tänk så gott det kan vara med vin idag med ;) men asså fan jag sov på riktigt typ 2 timmar bara, hur lyckas jag? men som jag däckade haha. men en trevlig kväll var de :) nu måste vi börja leta boende ;) PUSS <3

2007-10-06 @ 18:08:30
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

BRA ATT DU INTE LA UT MINA VACKRA SNYGGBILDER MED MÖSSAN IAF. TACK

2007-10-06 @ 18:10:10
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

du verkar oxå ha haft det skoj!

2007-10-07 @ 14:07:31
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0