Snart ett dödsbesked

image572Åh nej, min lilla älskling är död! Eller, han är hittills bara allvarligt skadad, men jag ser in i framtiden att han kommer att avlida inom vilken sekund som helst. Den liksom lyser sin sista livsgnistra nu. Oktober verkar inte vara Ipodens tid, för jag är tydligen inte ensam om att hålla på förlora min vän.
Någon som vet vad sjukdomen kan vara? Den lyser och man ser låtarna, som om den vore levande och normal. Men det går inte att trycka någonstans, det går inte att stänga av den eller någonting : ( den har fastnat på något vis.
Min bästa vän. Hela mitt liv finns ju där inne - musiken.

Kommentarer
Postat av: Martina

min bäbis har också lagt av! Det är hemskt... buhu.. :(

2007-10-12 @ 12:05:11
Postat av: ybett

Jag har haft samma problem med den förut, det gäller bara att sätta den på datorn och öppna itunes och låta den ladda och så funkar som den ska igen. Nu har min pajat igen, men det går och trycka på knapparna men inte att lyssna på musiken, den vill inte spela! Aaaaaaahhhh, vad ska jag göra utan den? :(

2007-10-12 @ 18:56:22
URL: http://ybett.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0