Stardust

Godmorgon allihopa.
Igår var vi som sagt på ett slags afterwork. Vi gick först och åt på kinarestaurang, sen gick vi på bio - Stardust. Då kan jag säga att jag som aldrig har gillat en äventyrsfilm/fantasyfilm gjorde det denna gång! Det var liksom en mysig, rolig, spännande och cool film, allt i ett : ) Se den vettja.

Ja, då var det torsdag igen alltså. Ska snart på möte, så där försvinner en timme av arbetsdagen. Sen ikväll har jag lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt, helst före nio :P Det är nästan det bästa som finns att vakna upp och känna att man har sovit ut lite. I helgen hade jag även planerat att inte festa, bara ta det lugnt och vila. Men så helt plötsligt dyker det upp fest på både fredag och lördag. Snook på Lotus på fredag, och stor-hemma-fest hemma i Våla på lördag. Hur gör jag?

Kommentarer
Postat av: Martina

Ut och slå runt med mig och brudarna vettja. Det blir kuuuul =)

2007-10-11 @ 08:33:39
Postat av: Karla

Haha nej de gör inget bara att fråga kan förstå att man blir nyfiken. Gustaf Humell är pappan och nej de va inte planerat för fem öre men nu hände de och jag jag var i vecka 20 när jag fick reda på de och de måste man ansöka om att få göra abort och de är inte säker att de går igenom men de gjorde de man jag valde att behålla de för de hade börjat röra på sig + att jag sett den lilla på ultreljudet.

2007-10-11 @ 08:38:15
URL: http://Shabuls.blogg.se
Postat av: sara

blev de ingen efterdrink sen eller ;) Även , klart vi ska ut imorn eller? Och vad är det för kalas på LÖRDAG !?!?! VA? Puss

2007-10-11 @ 09:03:23
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Observera att jag nyss hade möte med Herr J. Kan icket ta ett foto av honom då det skulle synas väldigt bra, jag är ledsen. Observera 2, fest nästa helg! Du ska vara med.

2007-10-11 @ 10:51:34
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Karla

HAHa ! Nej de är vi inte men vi ska försöka, vi får se om de funkar eller inte :).. Tackar :) Haha aa eller så kommer den se ut som hej kom och hjälp mig ;P Heh..

2007-10-11 @ 10:59:30
URL: http://Shabuls.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0