Svårt att säga nej

Jag har kommit på en sak, eller kommit på och kommit på. Jag har vetat det länge.
Jag har jätte svårt att säga nej till saker och ting. Det har jag fått ifrån pappa som har vidarebefodrat det till mig och ena min bror. Jag har utnyttjat pappa & Eric många gånger för att jag vet att de inte kan säga ifrån. Och jag är ju som jag är, enviiis & ger mig inte förrän jag får som jag vill. Det är nog inte många gånger som jag har gett upp och accepterat ett nej. Inte av familjen iallafall. Nu vet jag hur de har haft det, och fortfarande har det.
Det är grymt jobbigt att försöka slingra sig, istället för att bara säga ett rakt Nej..

rosa

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0